Gelet op de campagne "Win Uw Wagen", een initiatief van voetbalvereniging 'KVE Aalter' in samenwerking met de vereniging 'Aalterse handelaars';
Gelet op de aanvraag van 'KVE Aalter' om, in het kader van deze actie, een wagen op parking Aard te plaatsen gedurende de ganse campagne, die loopt van donderdag 1 december 2022 tot en met zaterdag 31 december 2022;
Gelet op de vraag om gedurende de ganse campagne elektriciteit te voorzien via de aanwezige elektriciteitskast op parking Aard;
Gelet op de bijkomende vraag om in elke deelkern publiciteit te voorzien door middel van de strategische plaatsing van een "kiosk";
Overwegende dat de wagen op een professionele manier in de kijker wordt gesteld (podium 7m x 7m / stellingbouw met LED publiciteitsbord (mét vermelding sponsors));
Overwegende dat het podium zal worden opgesteld op dinsdag 15 november 2022 én terug zal worden afgebroken op zondag 15 januari 2023;
Overwegende dat deze campagne ook vorig jaar werd gelanceerd, waarbij de wagen toen ook werd tentoongesteld op parking Aard;
Overwegende dat de wagen op die manier een centrale plaats krijgt in Aalter en bedoeld is voor het promoten van de campagne én het in de kijker zetten van alle deelnemende handelaars;
Overwegende dat de winnaar van de wagen zal worden bekendgemaakt op vrijdag 20 januari 2023;
Overwegende dat hiervoor nog een tijdelijk aanvullend politiereglement zal moeten worden opgemaakt;
Overwegende dat rekening moet worden gehouden met de organisatie van de wekelijkse zaterdagmarkt (Boerenmarkt) op parking Aard, alsook de blijvende toegankelijkheid van het snellaadstation;
Toelating te verlenen om, naar aanleiding van de campagne "Win Uw Wagen", een wagen te plaatsen op parking Aard van donderdag 1 december 2022 tot en met zaterdag 31 december 2022 (podium van dinsdag 15 november 2022 tot en met zondag 15 januari 2023).
Elektriciteit op parking Aard te voorzien via het lokaal bestuur.
Toelating te verlenen om een "kiosk" te plaatsen in elke deelkern én de verschillende locaties kenbaar te maken aan het lokaal bestuur.