Terug
Gepubliceerd op 09/02/2022

2021_VB_00406 - Beslissing van het vast bureau betreffende de agenda van de zitting van de raad voor maatschappelijk welzijn op 20 december 2021

Vast Bureau
ma 06/12/2021 - 17:30 *
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Pieter De Crem, voorzitter; Herlinde Trenson; Dirk De Smul; Mathias Van de Walle; Kristof De Blaere; Philippe Verleyen; Luc De Meyer; Johan Van den Kerchove, leden; Luc Jolie, algemeen directeur

Afwezig

Patrick Hoste

Secretaris

Luc Jolie, algemeen directeur

Voorzitter

Pieter De Crem, voorzitter
2021_VB_00406 - Beslissing van het vast bureau betreffende de agenda van de zitting van de raad voor maatschappelijk welzijn op 20 december 2021 2021_VB_00406 - Beslissing van het vast bureau betreffende de agenda van de zitting van de raad voor maatschappelijk welzijn op 20 december 2021

Motivering

Motivering

Gelet op artikel 74 juncto artikel 19 van het decreet lokaal bestuur: De voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn beslist tot bijeenroeping van de raad voor maatschappelijk welzijn en stelt de agenda van de vergadering op. De agenda bevat in ieder geval de punten die door het vast bureau aan de voorzitter worden meegedeeld;

Gelet op het huishoudelijk reglement, goedgekeurd door de raad voor maatschappelijk welzijn op 25 januari 2019;

Gelet op de beslissing van het vast bureau van 23 november 2020 betreffende de planning van de zittingen van het vast bureau en de raad voor maatschappelijk welzijn in 2021;

Regelgeving bevoegdheid

Artikel 84 ยง1 van het decreet lokaal bestuur
<p>artikel 84 &sect;1 van het decreet lokaal bestuur: het vast bureau bereidt de beraadslagingen en de besluiten van de raad voor maatschappelijk welzijn voor. Het vast bureau voert de besluiten van de raad voor maatschappelijk welzijn uit</p>

Besluit

Het vast bureau beslist:

Artikel 1

Volgende agendapunten te bezorgen aan de voorzitter met het oog op de zitting van 20 december 2021:

OPENBARE ZITTING

  1. Lokaal bestuur. Meerjarenplan 2022/1 2020 - 2025. Aanpassing. Goedkeuring. 
  2. Nominatieve subsidie. vzw De Toevlucht. Huur lokaal voedselbedeling. Goedkeuring.
  3. Reglement Participatie en sociale activering. Wijziging. Goedkeuring. 
  4. Reglement Tussenkomst in de paramedische kosten. Wijziging. Goedkeuring. 
  5. Reglement Ten laste name huurwaarborg en eerste maand huur. Wijziging. Goedkeuring. 
  6. Reglement ten laste name eerste en tweede leeftijdsmelk. Wijziging. Goedkeuring. 
  7. Retributiereglement. Zitdag psychologische hulpverlening. Wijziging. Goedkeuring. 
  8. Personeelsformatie. Wijziging. Goedkeuring. 
  9. Rechtspositieregeling. Wijziging aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden. Wijziging bijlage II: overzicht verloven en afwezigheden. Verhoging eindejaarstoelage. Uitbreiding rouwverlof. Toelage opdrachthouderschap. Fietsleasing. Wijziging evaluatieprocedure. Goedkeuring. 
  10. Arbeidsreglement. Fietsleasing. Goedkeuring. 
  11. Samenwerking met het Gemeentebestuur Aalter voor prijsvragen. Goedkeuring.