Gelet op de wet van 7 december 1998, tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst gestructureerd op twee niveaus, en latere wijzigingen;
Gelet op de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten;
Gelet op de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten;
Gelet op het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten;
Gelet op het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren;
Gelet op het raamcontract 'Informatica Stad Brugge';
Gelet op de gemeenteraadsbeslissing van 21 december 2020 betreffende de goedkeuring van de begroting 2021 en het meerjarenplan 2021-2023;
Gelet op het ministerieel besluit van 24 april 2021 houdende wijziging van het ministerieel besluit van 28 oktober 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken;
Gelet op de tijdelijke nota van het Coördinatiecomité van de geïntegreerde Politie van 17 maart 2021 met als onderwerp "Covid-19 - HR- richtlijnen als gevolg van de evolutie van de genomen maatregelen";
Gelet op het burgemeestersbesluit van 1 februari 2021 en 15 maart 2021 betreffende de aanwerving van 2 calog medewerkers niveau C;
Overwegende dat de COVID19 pandemie ervoor gezorgd heeft dat thuiswerken exponentieel is toegenomen; dat er wordt verwacht dat thuiswerk een blijvende factor zal zijn waarop men moet voorbereid zijn; dat voor thuiswerk laptops noodzakelijk zijn;
Overwegende dat:
- de huidige 46 vaste PC's en 60 beeldschermen, aangekocht in 2015, niet meer voldoen aan de huidige vereiste kwaliteitsstandaarden en operationele noden
- de aankoop van een bijkomende PC voor de lokale recherchedienst voor de bediening van het UFED-systeem, uitleessysteem telefonie, noodzakelijk is
- ingevolge de aanwerving van 2 nieuwe calog medewerkers 2 laptops dienen aangekocht te worden
- de aankoop van 2 laptops noodzakelijk is voor de 2 zedeninspecteurs
- voor de efficiënte werking, de vergader-, opleidingsruimte te voorzien van een laptop;
Overwegende dat voorgesteld wordt deze opdracht te gunnen via het raamcontract stad Brugge, aan RealDolmen, A. Vaucampslaan 42, te 1654 Huizingen Belgium, tegen de totaalprijs van:
- 33.724,95 euro incl. 21% btw voor de 46 vaste Pc's
- 15.598,84 euro incl. 21% btw voor de 60 beeldschermen
- 1.821,69 euro incl. 21% btw voor de bijkomende PC voor de lokale recherchedienst
- 8.762,09 euro incl. 21% btw voor de 5 laptops;
De opdracht te gunnen via het raamcontract stad Brugge, aan RealDolmen, A. Vaucampslaan 42, te 1654 Huizingen Belgium, tegen de totaalprijs van:
- 33.724,95 euro incl. 21% btw voor de 46 vaste Pc's
- 15.598,84 euro incl. 21% btw voor de 60 beeldschermen
- 1.821,69 euro incl. 21% btw voor de bijkomende PC voor de lokale recherchedienst
- 8.762,09 euro incl. 21% btw voor de 5 laptops.