Gelet op de collegebeslissing van 26 oktober 2020 betreffende de goedkeuring van de gunning van de opdracht (raamcontract) Ontwikkeling digitale Aalterbon;
Overwegende dat na telefonisch overleg met de leverancier OnzeStadApp/Green Valley Belgium (Cirklo Light) de uitrol van de digitale Aalterbon volgens volgende timing kan verlopen:
- week 16/11/20: aanleveren materiaal (foto's, logo) voor de bouw van de webshopmodule;
- week 23/11/20: aanleveren van e-mailadressen die als verkooppunten zullen fungeren om login-profielen in het dashboard aan te maken + digitaal overleg praktische afspraken met OSA + intern overleg over de wijze van het voortbestaan van het analoge Aalterbon-systeem (wordt bij voorkeur op korte termijn geëlimineerd) en digitale Aalterbon-systeem + wijze van verbreken van het contract met Talk About;
- week 30/11/2020: online demo's en opleidingen voor de gebruikers van het dashboard;
- week 7/12/20: lancering webshopmodule Aalterbon;
Overwegende dat voorgesteld wordt om het gemeentehuis en het contactpunt als verkooppunten te laten fungeren, zoals nu al het geval is voor de aankoop van de analoge Aalterbon en zoals vastgelegd in het reglement;
Akkoord te gaan met het plan van aanpak voor de verdere uitrol van het project digitale Aalterbon.
Akkoord te gaan om het gemeentehuis en het contactpunt Knesselare als verkooppunten van de nieuwe digitale Aalterbon te laten fungeren.